ردکردن این

مسابقات کشوری تیراندازی

کسب مقام سومی تیم های تیراندازی آقایان و بانوان در «مسابقات قهرمانی کشور  تیراندازی جانبازان و توان‌یابان، گرامیداشت شهدای غزه»

به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور در بخش آقایان از تاریخ ۳ دی‌ماه در تهران برگزار شد و تیم خراسان رضوی با ترکیب آقایان عابدین اسفندیاری، علی شمس داودلی، جواد کاظم‌نیا، مصطفی خادم، علی میرزایی، سیدمحمد سیدی، جواد سیرجانی، حامد اردونی، مسعود غریب خیرآباد، امیرحسین عظیمی، مهدی حیرانی، سعید نجاتی، محمدرضا ارجمندی‌پور و امیررضا سروش موفق به کسب مدال برنز شد. تیم‌های تهران الف و اصفهان، مقام های اول و دوم را به دست آوردند.

در این مسابقات،  تیم تپانچهٔ  استان با ترکیب  مصطفی خادم، جواد کاظم‌نیا، مهدی حیرانی  به مقام اول کشور دست یافتند.

گفتنی است که این برای سومین سال پیاپی است که تیم تپانچهٔ توان‌یابان خراسان به نشان طلا دست می‌یابند.

همچنین در بخش بانوان، ۸ دی‌ماه با کسب مقام سوم و مدال برنز به کار خود خاتمه داد. در این مسابقات تیم‌های فارس و تهران مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند.

گفتنی است تیم خراسان رضوی با ترکیب نجمه سعادتی‌نسب، فاطمه ارژنگی، نجمه رحیمی، فاطمه سروری، #سمیرا_باقرزاده، مریم سروش، فاطمه محترم فریمانی، زینب غلامی شیراز، میترا الفتی و مژگان مؤمنی با مربیگری سمیه خادم و سرپرستی هدیه عطار در این رقابت‌ها حضور یافت.

مجتمع آموزشی نیکوکاری توان‌یابان مشهد کسب این مقام‌ها را به توان‌یابان برتر استان تبریک می‌گوید؛ به امید موفقیت بیشتر در مسابقات آینده